Za podpory dotačního programu Evropské unie, který jsme zahájili v srpnu 2015, dochází k výraznému zdokonalení modulů Centrální sterilizace a Operační sály. Tyto úpravy jsou nyní postupně zpřístupňovány zákazníkům.

Mezi zajímavé úpravy patří například dekontaminace nástrojů. V praxi se nejen z organizačních důvodů stává, že nástroje jsou v dekontaminačním roztoku déle, než je stanovená doba expozice, čímž je nástroji výrazně zkrácena jeho životnost. Systém DoctIS umožňuje zaznamenání začátku a konce doby dekontaminace nástroje, čímž je možné vytipovat problémová místa v nemocnici a zajistit jejich nápravu.  Mezi první příznaky špatného procesu dekontaminace patří odlišná životnost nástrojů na různých odděleních. Proces kontroly dekontaminace není v České republice povinný, avšak je vysoce doporučovaný.

Při předcházení poškození nástrojů při dekontaminačním procesu se taktéž uplatňuje evidence nástrojů, které je dosaženo označením každého nástroje pomocí Datamatrix kódu. Označení kódy Datamatrix již není v dnešní době příliš nákladné, avšak samotná pořizovací cena nástrojů je poměrně vysoká a tudíž důležitost jejich ochrany a prodloužení jejich životnosti nabývá na důležitosti. 

bodov koroze

Obrázek ilustruje korozi v důsledku špatné dekontaminace.

 

 

V našich rozšířených modulech modulech kiosek, bufet a prodej plně podporujeme Elektronickou evidenci služeb (EET).

Všechny státní a veřejnoprávní instituce, územně samosprávné celky, státní podniky, právnické osoby, v nichž má většinovou majetkovou účast stát nebo územní samosprávný celek a další instituce mají od 1. 7. 2016 povinnost zveřejňovat nově uzavírané smlouvy a objednávky s plněním nad 50 000 Kč bez DPH v registru smluv.           Od 1. 7. 2017 je zveřejnění v registru smluv podmínkou účinnosti těchto smluv.

Elektronická evidence tržeb či online registrace tržeb je způsob evidence tržeb, kdy jsou údaje o každé transakci online přeposílány na Finanční správu České republiky. Po uskutečnění transakce obchodník odešle datovou zprávu prostřednictvím pokladního systému a následně obdrží unikátní kód, který je uveden na účtence vydané obchodníkem zákazníkovi.

Elektronická evidence tržeb je postupně zaváděna od 1.12.2016. Jedná se o povinnost evidovat tržby pro první skupinu podnikatelů (v oblasti stravování a ubytování).Ve  2. fázi (od 1. března 2017) se povinnost rozšiřuje pro - maloobchod a velkoobchod, ve 3. fázi (od 1. března 2018) činnosti jako jsou svobodná povolání, doprava, zemědělství atd., ve 4. fázi (od 1. června 2018) vybraná řemesla a výrobní činnosti.

  

EET

Všechny státní a veřejnoprávní instituce, územně samosprávné celky, státní podniky, právnické osoby, v nichž má většinovou majetkovou účast stát nebo územní samosprávný celek a další instituce mají od 1. 7. 2016 povinnost zveřejňovat nově uzavírané smlouvy a objednávky s plněním nad 50 tis. Kč bez DPH v registru smluv. Od 1. 7. 2017 je zveřejnění v registru smluv podmínkou účinnosti těchto smluv.

více..

Všechny státní a veřejnoprávní instituce, územně samosprávné celky, státní podniky, právnické osoby, v nichž má většinovou majetkovou účast stát nebo územní samosprávný celek a další instituce mají od 1. 7. 2016 povinnost zveřejňovat nově uzavírané smlouvy a objednávky s plněním nad 50 tis. Kč bez DPH v registru smluv. Od 1. 7. 2017 je zveřejnění v registru smluv podmínkou účinnosti těchto smluv.

více..

Background Image

Header Color

:

Content Color

: